Spar Shipping eig 27 tørrbulkskip og alle desse seglar under NIS-flagg. Spar Canis har etter eit verftsopphald fått ny propell og autopilot installert, og dette skal gjere skipet billegare i drift og meir energieffektivt. Den nye propellen og autopiloten vil kutte drivstoffutgifter, segle skipet meir effektvit, samt spare miljøet for 1700 tonn CO2.
– Dette prosjektet skal styrke vår posisjon og gjøre skipet mer attraktivt i et krevende marked. Vi vil redusere utslipp, men vi gjør det også for å være med å vinne fraktene fremover, fortel Magnar Bratholmen.
Den nye propellen har også motteken støtte frå Enova.
– Vi vil at rederiene skal strekke seg enda lenger, og det kan være at vi kan betale for det. Enova skal bidra til lønnsomhet i prosjektene, og støtter derfor energieffektivisering, fortel Petter Hersleth, Enova sin marknadssjef for transport.
Les heile saken på maritime.no.