– Vi trenger en fornyelse av nærskipsflåten vår. Dette tiltaket vil være bra for klimaet og miljøet og gi flere arbeidsplasser ved verftene, fortel næringsminister Monica Mæland på regjeringa.no.
Pengane går til Innovasjon Norges innovasjonslåneordning og den nyoppretta kondemneringsordninga.
– Både klimaforliket på Stortinget og Parisavtalen understreker betydningen av en satsing på grønn skipsfart for å oppfylle våre klimaforpliktelser. Fornyelse av den norske nærskipsfartsflåten er et viktig bidrag og det er et sterkt ønske i næringen om å fornye flåten, seier klima- og miljøminister Vidar Helgesen.
– Vi er veldig positiv til denne ordninga og det er ein sak vi har jobba mot i fleire år. Å fjerne den aller eldste delen av flåten er eit viktig miljøtiltak i seg sjølv. Vi har samarbeida med Innovasjon Norge i forkant av lanseringa av denne ordninga. Rundt 100 av våre medlemsfartøy er eldre enn 30 år. Nokre av desse vil kunne benytte seg av denne ordninga, svarar Kenneth Erdal, som er næringspolitisk rådgiver hos Fraktefartøyenes Rederiforening, på spørsmål frå Maritimt Forum Bergensregionen.
Det er Innovasjon Norge som administrerar innovasjonslåneordninga og kondemneringsordninga.