Hybriddrevet kjemikalietanker

Hybriddrevet kjemikalietanker

Hybriddrevet kjemikalietanker 800 450 Maritime Bergen

Rederiet Stenersen setter inn batterier i de nye fartøyene sine og sparer både drivstoff og miljø.

Med støtte fra Enova får rederiet ta i bruk batteriteknologi og gå over til noe som muligens blir verdens første hybriddrevne kjemikalietanker.

– Med hundre havneanløp i året per skip, reduseres drivstofforbruket godt når vi kan bytte den ene hjelpemotoren med batteridrift, sier John Stenersen i Rederiet Stenersen til maritime.no.

0

MEDLEMSBEDRIFTER

0

ARBEIDSOMRÅDER

0

BÆREKRAFTSMÅL

Samarbeidspartnere

    Personvernerklæring for Maritime Bergen

    Personvernerklæringen skal sikre at virksomheter som er medlem i Maritime Bergen er informert om hvilke opplysninger som blir samlet inn og lagret om medlemmene. Personvernerklæringen inneholder opplysninger om hvordan vi benytter personopplysninger, hvordan vi bruker opplysningene, hvem som er ansvarlig og hvordan vi sikrer medlemmenes rettigheter ihht. oppdatering av regler i personlovgivning av 25. mai 2018.

    Les mer

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.
    Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler